Sommer-Nyhedsbrev:

Kære medlemmer i Jyderup Svømmeklub

Vi håber I alle har nydt sommeren, og glæder jer lige så meget til sæsonstart, som vi gør. I kan derfor træffe os igen på mail eller telefon efter den 16. august 2023, hvor vi er tilbage fra sommerferie.

Inden sommeren sagde vi desværre farvel til nogle trænere og hjælpetrænere, men vi kan heldigvis sige velkommen til nogle nye trænere og hjælpetrænere i denne sæson. Du kan se hvem der er træner på hvilke hold under ”Holdoversigt” i hovedmenuen.

Tilmelding:

Nye medlemmer kan tilmelde sig hold fra torsdag den 17. august 2023.

Opstartsdatoer:

Sæsonen begynder fra den 1. september 2023, hvilket betyder, at holdene har følgende opstartsdatoer:

Mandagsholdene: 4. september 2022

Tirsdagsholdene: 5. september 2022

Onsdagsholdene: 6. september 2022

Torsdagsholdene: 7. september 2022

Fredagsholdene: 1. september 2022

Lørdagsholdene: 2. september 2022

Dette betyder følgende; hvis man skal gå på et mandagshold, så starter ens hold op fra den 4. september 2023, ligeså som hvis man skal gå på et tirsdagshold, så starter ens hold op fra den 5. september 2023.

Sommervandgymnastik

Vi har i år haft succes med to vandgymnastik-hold over sommeren. Holdene har stadig 3 gange tilbage henholdsvis den 16., 23. og 30. august.

Ordensregler:

Til orientering for både nye såvel som gamle medlemmer er reglerne omkring benyttelse af svømmehal og omklædningsrum følgende:

• Man kan tidligst komme ind i omklædningsrummet et kvarter før svømmetiden starter.
  • Medbringes penge, smykker, mobiltelefon eller andet, som kan friste svage sjæle, så lås det inde i et skab.
  • Mobiltelefoner skal være slukket under ophold i henholdsvis omklædningsrum og svømmehal.
  • Det er ikke tilladt at tage billeder eller videofilm i svømmehallen med andre former for udstyr.
  • På de brune fliser i omklædningsrummet må man gå med fodtøj, MENS man på de hvide fliser KUN MÅ gå med bare fødder eller badesandaler.
  • Tøjet lægges i en bunke på bænken eller låses inde i et skab. Der er tit mange, der benytter omklædningsrummet på samme tid, så det er vigtigt at tøjet ikke fylder for meget.
  • Inden badetøjet tages på, skal du vaske dig grundigt med sæbe. Hvis du IKKE bruger badehætte, skal du gøre håret vådt og bruge hårelastik, hvis du har langt hår.
  • Når timen starter, skal du være klar til at gå i vandet.
  • Bruges bælte skal dette være taget på, for der ikke skal gå tid fra undervisningen.
  • Du må først gå i vandet, når træneren har givet tilladelse.
  • Der må ikke springes på hovedet i den lave del af bassinet.
  • Der må ikke løbes i omklædningsrum, baderum eller i hallen, da fliserne bliver meget glatte, når de bliver våde.
  • Når børnene er fyldt 7 år, skal pigerne klæde om hos damerne og drengene hos herrerne.
  • Til svømmeundervisningen skal pigerne bruge badedragt og IKKE bikini, samt drengene skal bruge badebukser og IKKE bermudashorts. For begge køn er en heldragt også godkendt.

Bestyrelsen for Jyderup Svømmeklub

Thea Ingemann