Kære medlemmer i Jyderup Svømmeklub

Nu er vi igennem første halvdel af den første del af sæsonen. I den forbindelse vil dette nyhedsbrev give en opfriskning af ordensreglerne inde i svømmehallen inden holdstart, samt betaling af kontingent for dem, som kun har betalt for denne halvdel af sæsonen.

Derudover er der ikke længe til december måned, hvor vi afholder vores famøse Lucia-optog.

Ordensregler inde i svømmehallen inden holdstart

Før man går ind i svømmehallen, skal man først have rengjort sig uden badetøj og derefter taget badedragt/badebukser på.

Når man har gjort dette og er kommet ind ad døren til svømmehallen, er der et indhak til højre, hvor man skal opholde sig inden sit hold.

Ens hold starter først, når træneren har sagt, at man gerne må gå i vandet. Dette er af sikkerhedsmæssige årsager. Så selvom man kan se, at der ikke er nogen i vandet og ens hold er det næste, må man altså ikke hoppe i vandet uden tilladelse fra træneren. Dette gælder alle hold.

Kontingent:

Dem, som kun har betalt for den første del af sæsonen, skal gå ind og betale for den næste halvdel inden den 15. november, hvis de ønsker at forsætte på deres svømmehold.

Er du i tvivl om du har betalt, kan du gå ind på din profil og se efter.

Lucia-optog:

Søndag den 11. december 2022 afholdes Lucia-optog. Yderligere information vil blive udsendt i en mail til alle svømmere, hvortil man også vil kunne tilmelde sig.

Alle er velkomne til at komme og nyde det smukke optog, som vil foregå inde i svømmehallen. Derudover vil der være mulighed for at købe æbleskiver og gløgg m.m. i klublokalet.

Bestyrelsen for Jyderup Svømmeklub

Thea Ingemann