Nyhedsbrev: Februar 2023

Kære medlemmer i Jyderup Svømmeklub

Vinterferie

Der afholdes vinterferie i uge 7, hvorfor der ingen svømmeundervisning vil være perioden 13. februar – 19. februar 2023 – Begge dage inklusiv.

Generalforsamling

Tirsdag d. 7. marts afholder Jyderup svømmeklub den årlige generalforsamling. Generalforsamlingen starter kl. 19.00. Noter gerne datoen, da vi selvfølgelig håber at se mange af jer.

Husk at opdatere jeres profil

Eftersom vi jævnligt sender nyhedsbreve og informationer ud, vil vi derfor opfordre alle til at opdatere jeres profiler med rette mailadresser samt telefonnumre, så I kan modtage disse meddelelser.

Brug af bruserum

Vi skal gøre opmærksom på, at det ikke er tilladt for forældre eller andre ledsagere at gå i bad, mens de venter på at deres børn svømmer. Vil man tage brusebad, kan man købe billet i den offentlige åbningstid.

Eftersøgning af trænere

Står du og vil være træner, eller kender du en, som vil passe til vores klub, så vil vi meget gerne høre fra dig. Dette gælder både for børnehold, voksenhold og vandgymnastik/aerobic.

Kontakt os på følgende:

Telefon nr.: 29 88 79 71

(Læg gerne en besked, hvis telefonen ikke bliver taget. Der vil derefter blive ringet tilbage)

Mail: B.holdJSK@gmail.com

Bestyrelsen for Jyderup Svømmeklub