Kære medlemmer i Jyderup Svømmeklub.

Så er vi kommet til sidste måned i sæsonen. Vi vil derfor fra bestyrelsens side sige tak for denne sæson til både svømmere, instruktører og hjælpetrænere, og håber at se jer alle til næste sæson.

Påskeferie

Der er påskeferie fra og med mandag d. 11. april til og med mandag d. 18. april - begge dage inklusiv, og der vil derfor ikke være undervisning i denne periode.

Klubmesterskab

Lørdag d. 2. april 2022 blev klubmesterskabet afholdt, hvor der mange fantastiske og tætte svømmeheats, hvor der blev uddelt medaljer til de tre hurtigste og diplomer til alle deltagende. Derudover blev både årets svømmer, træner og hjælpetræner uddelt. I år blev Siri Dalsgaard årets svømmer, mens årets træner og hjælpetræner blev henholdsvis Sandra Brandt og Jane Bech Rasmussen.

Der lyder derfor igen et stort tillykke til alle vinderne på dagen.

Sommerafslutning

30. april er sidste svømmedag før sommerferien. Det vil sige, at der ikke er undervisning efter 30. april 2022.

Dette betyder, at holdene holder sidste svømmegang på følgende datoer:

Mandagsholdene: 25. april 2022

Tirsdagsholdene: 26. april 2022

Onsdagsholdene: 27. april 2022

Torsdagsholdene: 28. april 2022

Fredagsholdene: 29. april 2022

Lørdagsholdene: 30. april 2022

Sommervandgymnastik

Tilmelding til Sommervandgymnastik er allerede startet, så husk at gå ind og tilmeld dig nu, hvis du skal være sikker på en plads.

Da vores sommervandgymnastik er så populært, blev der udsolgt på 3 dage. Derfor har vi besluttet at oprette et hold mere, som allerede er åbent for tilmelding nu via hjemmesiden.

Selve holdene starter onsdag d. 18/5-22, hvor første undervisningshold foregår fra 18.30 til 19.20, og husk hallen åbner for omklædning et kvarter før undervisningsstart.

Undervisningstiden for andet hold er fra kl. 19.25 til 20.15.

Der vil i alt være 9 undervisningsgange i løbet af sommeren. Husk at være opmærksom på datoerne.

Tilmelding til næste sæson

Tilmeldingen til næste sæson starter d. 7. august 2022 for dem, som var på hold, da sæsonen sluttede, og d. 21. august 2022 for dem, som ikke var på hold, da sæsonen sluttede. Husk at der kun er åben for tilmelding såfremt der er ledige pladser på holdet. Hvis et hold er fyldt op, vil der være mulighed for at tilmelde sig en venteliste. Husk at hvis man står på en nuværende venteliste, så ophører denne plads, når sæsonen afsluttes.

Sommerferie

Der vil være mulighed for at kontakte bestyrelsen indtil d. 31. maj 2022, hvorefter bestyrelsen holder sommerferie. Sommerferien afholdes altså i år fra d. 1. juni 2022 til d. 6. august 2022. Fra d. 7. august vil det igen være muligt at kontante bestyrelsen.

Vi ønsker alle en rigtig god sommer, og håber at se jer til næste sæson.

Bestyrelsen for Jyderup Svømmeklub

Thea Ingemann