Bassinlivredderprøve erstatning
27.09.2020 kl. 09.00 - 27.09.2020 kl. 17.00
Jyderup svømmehal
Hej alle 8

Nu er sommeren ved at være på held og en ny svømmesæson er lige om hjørnet OG der er ved at blive åbner i svømmehallen.
Faktisk åbner den tirsdag d. 11. august for offentlig svømning :-)

Derfor bliver det også muligt at vi kan få afholdt den bassinlivredderprøve der var planlagt til i marts, men måtte udsættes pga Corona.

Rune og jeg har valgt kun at invitere jer der skulle have været til prøven i marts, og vi har valgt at der bliver 2 træningsgange (så I lige kan få pudset formen af)

Der bliver træningsaften på følgende dage:
Tirsdag d. 8/09-20
Tirsdag d. 15/09-20
Begge dage fra kl. 20.00 - ca. 22.00
Når du har tilmeldt dig til bassinlivredderprøven skal du sende en sms til Lars om hvilke dage du kommer til træning.
Det er frivilligt at deltage i træningen, men det anbefales kraftigt :-)
Hvis du ikke kan deltage er det vigtigt at du siger nej tak til invitationen, så kan vi "udbyde" pladsen til andre i klubben

På den første træningsaften vil vi også lige gennemgå de særlige krav/regler der vil være i forbindelse med beskyttelse mod Corona

Hilsen